Week van het Ontwerpen 2016
We are the next generation
Tiendaagse expo over design en innovatie
Week van het Ontwerpen zet sinds 2004 creatieve en innovatieve studentenprojecten in de kijker.
Na 12 jaar is het uitgegroeid tot hét platform voor inspiratie en kennisuitwisseling tussen creatief onderwijs en industrie, rond thema’s als creativiteit en design. De kern van het event is een expositie van de beste studentenprojecten uit het creatieve Vlaamse ontwerponderwijs.
In 2016 gaat Week van het Ontwerpen opnieuw door tijdens de Biënnale Interieur met de expositie WO16 – We are the next generation. Deze zal te zien zijn in het Texture museum Kortrijk, het kloppend hart van het stadsprogramma van Interieur 2016.
Voor het derde jaar op rij werd Blue aangesteld voor de uitwerking en ontwikkeling van de communicatiecampagne.
—
Hartelijk dank
Dries Otten: Scenografie
Piet-Albert Goethals: Fotografie – Expo
Na 12 jaar is het uitgegroeid tot hét platform voor inspiratie en kennisuitwisseling tussen creatief onderwijs en industrie, rond thema’s als creativiteit en design. De kern van het event is een expositie van de beste studentenprojecten uit het creatieve Vlaamse ontwerponderwijs.
In 2016 gaat Week van het Ontwerpen opnieuw door tijdens de Biënnale Interieur met de expositie WO16 – We are the next generation. Deze zal te zien zijn in het Texture museum Kortrijk, het kloppend hart van het stadsprogramma van Interieur 2016.
Voor het derde jaar op rij werd Blue aangesteld voor de uitwerking en ontwikkeling van de communicatiecampagne.
—
Hartelijk dank
Dries Otten: Scenografie
Piet-Albert Goethals: Fotografie – Expo