Buropa wil zijn sterke positie in de digitale printmarkt de komende jaren verzekeren en verder uitbouwen. Blue heeft de opdracht gekregen om de communicatie daarop af te stemmen.
Na een grondige analyse van de oorspronkelijke situatie en de uitdagingen voor de komende jaren, kon de ontwerpfase van start gaan.
De levendige nieuwe identiteit zorgt voor een hedendaags en efficiënt gevoel. Perfect afgestemd op de waarden waarvoor Buropa staat: kwaliteit, meedenken en snel handelen.
Online hebben we het product een centrale plaats gegeven, de plaats die het verdient. De mooi uitgelichte productopnames geven de liefde voor drukwerk en het streven naar kwaliteit perfect weer.
—
Na een grondige analyse van de oorspronkelijke situatie en de uitdagingen voor de komende jaren, kon de ontwerpfase van start gaan.
De levendige nieuwe identiteit zorgt voor een hedendaags en efficiënt gevoel. Perfect afgestemd op de waarden waarvoor Buropa staat: kwaliteit, meedenken en snel handelen.
Online hebben we het product een centrale plaats gegeven, de plaats die het verdient. De mooi uitgelichte productopnames geven de liefde voor drukwerk en het streven naar kwaliteit perfect weer.
—
'Door een leuke samenwerking met Blue kregen onze ideeën vorm en zijn we bijzonder trots op het eindresultaat.' – Bram Bollaert, eigenaar Buropa
—